Miło nam poinformować, że ekipa Ryzyka Narracyjnego pojawi się w (prawie) kompletnym składzie na konwencie Zjava 11! W związku z tym zapraszamy na następujące sesje:

Wampiry i skanseny

System/świat: Fallen London
Prowadząca: Kresyda
Kiedy i gdzie: Zjava 11, piątek 21.02, godz. 18:00, RPG 7

Liczba graczy: 3–4
Sesja przyjazna dla początkujących: tak
Ograniczenie wiekowe: 18+

Oto list napisany językiem Gwiazd:

„Upadły Londyn, XX.XX.1898

Do Szanownego Wybuchowego Diabła!

Tuszę, iż pismo to znajdzie Szanownego Pana w dobrym zdrowiu. Od Waszego zwycięstwa nad nieszczęsnym Berthusem w Piekle huczy niczym – nie przymierzając – w ulu. Upraszam Pana o jak najszybsze wypełnienie wszelkich zobowiązań, jakie może Pan mieć wobec Zdradzieckiej Cesarzowej i jej poddanych londyńczyków. Załączam bilety na pociąg odchodzący z dworca na Moloch Street, pierwsza klasa. Proszę się nie martwić, będą zapasy więziennego miodu, grzybowego wina i herbata punktualnie o piątej. Nie chciałby Pan za żadną cenę przegapić rewolucji w Piekle, czyż nie?

Zawsze oddana przyjaciółka Szanownego Pana
Hesperia”

Fallen London to alternatywny wiktoriański świat pełen groteski, absurdu i angielskiego humoru. Sesja dla odważnych dam i nietuzinkowych dżentelmenów.

Wampiry i skanseny

System/świat: Fallen London
Prowadząca: Kresyda
Kiedy i gdzie: Zjava 11, piątek 21.02, godz. 18:00, RPG 7

Liczba graczy: 3–4
Sesja przyjazna dla początkujących: tak
Ograniczenie wiekowe: 18+

Oto list napisany językiem Gwiazd:

„Upadły Londyn, XX.XX.1898

Do Szanownego Wybuchowego Diabła!

Tuszę, iż pismo to znajdzie Szanownego Pana w dobrym zdrowiu. Od Waszego zwycięstwa nad nieszczęsnym Berthusem w Piekle huczy niczym – nie przymierzając – w ulu. Upraszam Pana o jak najszybsze wypełnienie wszelkich zobowiązań, jakie może Pan mieć wobec Zdradzieckiej Cesarzowej i jej poddanych londyńczyków. Załączam bilety na pociąg odchodzący z dworca na Moloch Street, pierwsza klasa. Proszę się nie martwić, będą zapasy więziennego miodu, grzybowego wina i herbata punktualnie o piątej. Nie chciałby Pan za żadną cenę przegapić rewolucji w Piekle, czyż nie?

Zawsze oddana przyjaciółka Szanownego Pana
Hesperia”

Fallen London to alternatywny wiktoriański świat pełen groteski, absurdu i angielskiego humoru. Sesja dla odważnych dam i nietuzinkowych dżentelmenów.

Skazani na Camarillę

System/świat: Wampir: Maskarada (5 edycja)
Prowadząca: Kresyda
Kiedy i gdzie: Zjava 11, sobota 22.02, godz. 10:00, RPG 15

Liczba graczy: 3–4
Sesja przyjazna dla początkujących: tak
Ograniczenie wiekowe: 18+

– A teraz patrz uważnie – szepcze twój stwórca, nienaturalnie mocno ściskając cię za ramię. Gdy mówi, jego oddech jest zimny, nieludzki.

Książę wygłosił mowę; coś o tym, że członkostwo w Camarilli to jednocześnie zaszczyt i obowiązek. Nie słuchasz. Chociaż nie żyjesz, robi ci się niedobrze.

Na podwyższeniu są jeszcze trzy osoby: szeryf i dwoje obcych. Jedno z nich kładzie głowę na pieńku – z godnością, jak arystokrata, a nie skazaniec. Ręce pocą ci się krwią, Bestia wzywa do ucieczki. Nie znasz tego obcego, ale cię przeraża.

Miecz opada; gładkie cięcie profesjonalisty. Zostaje tylko proch. Cienie migoczą jakby z ulgą i ty też się rozluźniasz. Masz wrażenie, że w sali zrobiło się odrobinę jaśniej. Drugi obcy składa przysięgi i całuje książęcy pierścień. Władca miasta podnosi go z kolan i ściska po ojcowsku.

– Witamy w Camarilli – oznajmia kordialnie.

– Widzisz? – syczy twój stwórca. – Tak się właśnie wpuszcza wilka do zagrody.

Sesja o tym, co członkostwo w Camarilli oznacza dla młodych spokrewnionych. Gracze będą mogli wybrać spośród gotowych postaci.

Skazani na Camarillę

System/świat: Wampir: Maskarada (5 edycja)
Prowadząca: Kresyda
Kiedy i gdzie: Zjava 11, sobota 22.02, godz. 10:00, RPG 15

Liczba graczy: 3–4
Sesja przyjazna dla początkujących: tak
Ograniczenie wiekowe: 18+

– A teraz patrz uważnie – szepcze twój stwórca, nienaturalnie mocno ściskając cię za ramię. Gdy mówi, jego oddech jest zimny, nieludzki.

Książę wygłosił mowę; coś o tym, że członkostwo w Camarilli to jednocześnie zaszczyt i obowiązek. Nie słuchasz. Chociaż nie żyjesz, robi ci się niedobrze.

Na podwyższeniu są jeszcze trzy osoby: szeryf i dwoje obcych. Jedno z nich kładzie głowę na pieńku – z godnością, jak arystokrata, a nie skazaniec. Ręce pocą ci się krwią, Bestia wzywa do ucieczki. Nie znasz tego obcego, ale cię przeraża.

Miecz opada; gładkie cięcie profesjonalisty. Zostaje tylko proch. Cienie migoczą jakby z ulgą i ty też się rozluźniasz. Masz wrażenie, że w sali zrobiło się odrobinę jaśniej. Drugi obcy składa przysięgi i całuje książęcy pierścień. Władca miasta podnosi go z kolan i ściska po ojcowsku.

– Witamy w Camarilli – oznajmia kordialnie.

– Widzisz? – syczy twój stwórca. – Tak się właśnie wpuszcza wilka do zagrody.

Sesja o tym, co członkostwo w Camarilli oznacza dla młodych spokrewnionych. Gracze będą mogli wybrać spośród gotowych postaci.